pondelok 16. februára 2015

Rozdeľuj a panuj... Black 2.

"Rozídeme sa." povedal som možno istejšie než som chcel.
"Čože?" spýtala sa zaskočené, ale nie nahnevane čo ma upokojilo.
"Na začiatku si mi povedala, že ak ti mám ublížiť tak pravdou a nie lžou. Pravda je, že moje city k tebe sa zmenili." Snažím sa byť milý aj keď viem, že byť milý nemusím. Môžem ju proste poslať preč bez vysvetlenia, ale čo budem mať z toho? Povie to svojím kamarátkam a tým mi u nich klesnú šance.
"Aha.." povedala a sklopila svoj zrak. Nechcel som aby plakala, to vážne nemám rád, keď plačú.
"No tak, môžeme ostať priatelia." Klišé ale niečo povedať musím. Chytil som ju z rameno a jemne ju pohladkal. No v hlave sa modlím aby už odišla.
"zavolám ti taxi." povedal som rázne aby to pochopila.
"Nemusíš mám tu auto." prešla si rukou po lícu aby schovala maličkú slzu. Otočila sa a dokráčala preč. Musím uznať, že ma prekvapila a neurobila žiadnu scénu. Nečakal som to, veď minule revala pre zlé pripravený steak.

Rozísť sa s ňou na začiatku školského roka bolo dobré rozhodnutie, teraz sa môžem plne sústrediť na nové tváre. Flákať školu prvý deň nie je možno najlepší začiatok, ale veď si to vynahradím. Ako som už naznačil na lásku veľmi nie som, alebo len nemám čas. Veď kto ma toľko času sa venovať niekomu inému? Nestačí, že sa musím starať sám o seba? A to je teda dosť práce, byť vždy najlepší a najobľúbenejší. Hodiny strávené vzdelávaním sa a to nehovorím o potrebe sociálneho kontaktu pre udržanie potrebných známosti. Byť vždy tam kde sa niečo deje dá zabrať aj bez ženy. Aj keď na ženy celkom nezanevriem, sem-tam potrebuje muž pocítiť teplú krv vedľa seba  v posteli. Ako všetci vieme ženám patrí svet a mužom patria ženy, ak chceš byť úspešný potrebuješ ju.

Natiahnem sa po pohár škótskej whisky a privoniam si, takto chuti raj. Isté veci sú proste lepšie ako iné, istý ľudia sú proste lepší ako ostatní a ja mám to potešenie, že patrím so prvej triedy. Ľudia si myslia že je niečo zlé na to ak svoje rozhodnutia robíte na základe toho koľko peňazí vlastníte, ja si myslím, že peniaze vám dávajú možnosti robiť rozhodnutia správne bez starosti. Preto si rád doprajem to najlepšie.

Pozriem sa na hodiny a zistím, že práve konči zahájenie školského roka na mojej škole. Rád by som povedal, že ma to zaujíma, ale za posledný rok som stratil záujem o školu, pozerám sa do budúcnosti a ta e pre mňa najdôležitejšia. No bez strednej sa na univerzitu nedostanem a tak sa rozhodujem či sa tam zajtra ukážem. Pravdepodobne im nebude prekážať ak vynechám paru nudných prednášok o prázdninách.

Zazvoní telefón a ja sa premáham a dvíham ho.
"Bill Black prosím."

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára